tråkig intervju

Då var man hemma då...ja vad ska man säga om intervjun...den tråkigaste jag nånsin vare på iaf, den saken är då säker... 2 stela karlar satt där, inte ett leende på de där 38 minutrarna, bara satt där med sina papper å ställde sina frågor...jaha...i ett sånt läge går det inte alls märka om man svarade "rätt" i vanliga fall kan man ju se på personen om man kanske svarade lite galet å då kan man ju börja linda in svaret lite så det blir bättre..här ingen aning alls...gr inte alls säga hur intervjun gick... fick iaf reda på att det gäller både fast tjänst och timvik detta. Så har man tur kan det ju bli fast tjänst på 75%. Men som sagt, kan inte alls säga hur det gick. Kan inte säga att det kändes bra, inte att det kändes dåligt, bara att intervjun va rikigt tråkig...jaja...de skulle höra av sig nästa vecka iaf så får vi väl se.
Hade sån tur..kom till busshållplatsen, var ju såklart säker på att få stå där i en evighet innan bussen skulle komma, men det slapp jag=) den kom direkt, han bara dit så kom den, vilken tur man kan ha ibland.=)
Så nu är det iaf bara å vänta på att Johan ska komma hem, tror han slutar sitt första pass nu vid halv 10, sen åker han bussen hem, så vod kvar 10 i eller så dyker väl han upp. Fram till dess ska jag bara sitta här å slöa...skönt=)
När han åkt sen igen ska jag ta tag i det där med bakningen, köpt hem bakpulver nu, å socker, så kan stå å bara hela kvällen om jag vill...fast det orkar jag nog inte...ska ju få plats med allt i frysen oxå...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0