tranbär

Har nu komme hem efter att vare hemma hos mamma å pappa.
Fick vid första promenaden vi gick så ont, typ blindtarmen fast på fel sida...hum lixom...nu när vi åkte hem börja jag känna att fasen, det är urinvägsinfektion på väg...så förbi affären å köpa ett par liter tranbärsjuice...har jag tur så går det ju över av det. Fär tranbär...det är bra grejer det=) Sen är jag sån som gärna inte går till läkarn, än värre får pencilin, eftersom jag inte kan svälja de där stora tabletterna...vad ska jag välja på då, dricka typ 4 liter flytande pencilin om dagen eller ta tabletter å sen krossa dom, å äta med fil eller nått..men då är dte ju inte bra för magen, å pencilinet tar ju heller inte lika bra...jaja..hoppas på att tranbären gör susen...
Nu ska jag se på rent hus.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0