åå så trött

Nu har jag visserligen vare hemma ett tag, men när jag kom hem bestämde vi oss för att åka till ö&b och sen hem till mamma å pappa för att lämna mammas morsdagpresent, så nu har hon fått den. Mormor å morfar var där oxå, va länge sen vi träffade dom, men blev bara ett kort besök, för vi ville hem å äta.
Dagen då...började ju klockan 8, kändes lite trist att sitta på föreläsningar hela dagen helt ensam, eller inte ensam, för vi var ca 100 pers, men utan nån man känner...men så blev det en sån lycka, terese var där, hon hade fått reda på igår att hon skulle gå på detta, så man lapp sitta där utan att känna nån. Vilket fall så blev det ganska segt, egentligen inte, men att sitta på trästolar en hel dag, det känns i röven, ursäkta mitt fina språk...=) Fika på förmiddan fick vi, sen var det mat, god kycklinggryta å ris å sallad å knäcke. Men så hade vi ganska lång lunch, så vi gick ut å köpte glass oxå, satt i solen å åt. Det har ju vare så varmt idag, dock lite för blåsigt.
Eftermiddan kom, ajaj, sitta ännu längre på stolarna, sen fika i hela 45 min...å sen dessa hårda stolar igen....men vilket fall så var det ändå givande å en del såna där saker som är bra att tänka på, för även fast man vet det mesta när man jobbat så pass länge inom vården så finns det alltid saker man inte rikigt tänker på.
Vi skulle iaf slutat 17, men vi fick gå hela 20 minuter tidigare, så lyckliga vi blev, hade sån tur med bussen sen oxå, den kom precis när jag kom, så var hemma innan 17. Sån gillas=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0