halvligger ute nu

Nu halvligger jag här ute på balkongen...så skönt är det...fast har vare svårt att veta vad jag skulle ha på mig så det har blev några vändor...klarade mig inte i linne, så drog på mig en långärmad, sen blev det mysbyxor på..frös fortfarande, så då fick det bli filten oxå, å nu är det perfekt...hur jag kan ha såå mkt på mig i denna värmen? Jag för det första så är jag ju inte rikigt bra..lute feber  så kan lätt göra att man fryser när man inte borde...sen är det ju så att ingen sol har ju komme på balkngen, så den är ju inte uppvärmd ngt, å så blåser det stundtals en hel del på det...så just därför fryser jag trots värmen...tro det eller ej...nåja, men filten på är det ju iaf hur skönt som helst. För frisk luft är aldrig fel om man säger så...å vad spelar det för roll om jag ligger i soffan eller i sängen eller om jag ligger på balkngen lixom...
Ligger å väntar på att mamma ska ringa upp oxå, ringde å störde henne när hon agerade frissa, så jag sa till henne att hon kunde ringa upp...tycker iåförsig det tage ganska lång tid nu..men men, hon kanske kilpper pappa oxå, eller oxå har de satt sig för å ta en fika eller nått sånt...är inte alltd man har tid att prata i telefon...så är det ju helt enkelt.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0