heeeej

Jaha, eftermiddag nu då...slutat jobbet...
Fick ju en jätte bra start på dagen idag...gick till bussen i god tid, sätter mig å väntar på att johan ska komma, han som körde bussen som skulle ha kommit...det gjorde den ju dock inte...satt å vänta å vänta, men när jag märkte att bussen va flera min sen, då fatta jag att nu är det ngt som inte stämmer så tog å ringde till johan, då hade bussen gått sönder, gick inte att köra...jaha, tack så mkt för den då...bussarna går bara en gång i timmen å jag börja jobba klockan 8...45 min kvar innan det var dax...men johan tog dom på drifften eller var det nu var å sa att jag sat där å vänta å skulle till jobbet, så de skickade en taxi istället...så blev ju då taxi till jobbet, första gångn jag åkt det...är det gratis går det ju bra, annars nono...
Men herre gu dessa taxiförare...på 50 väg körde han i mellan 80-85 km/h å på 70 väg ca 100...blinkers använde han inte en enda gång....hastigheten såg jag eftersom den satt i mitten. Jaja, säger ju alltid att taxiförare inte kan köra, å nu har jag verkligen fått det bekräftat...
Jaja, så till slut kom jag till jobbet iaf, 1 min efter 8 var jag på avdelningen ombytt å klar, så blev ju inte så farligt ändå.
Nu är vi ju iaf hemma å bara tar det lugnt. Å imorrn är jag ledig, riktigt skönt=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0