hockey, nej tack

Hockey nu...nej tack säger jag, å jag är så trött så jag ska nog gå å lägga mig, ska försöka få med mig Johan in te sängen oxå, han kan lika gärna ligga där å kolla ju...slipper jag komma upp vi 4 tiden för att gå på toa å bli skrämd av att han ligger i soffan å sover..stor risk för det eftersom hockeyn lär hålla på ganska sent å johan va uppe sketatidigt idag...
Idag har tiden gått hur fort som helst på jobbet, men inte klagar jag på det precis, skönt när tiden går.=) Bara imorrn å söndag kvar på denna helgen, å så ledigt måndag, det ska bli sååååå skönt.=) är ju så trött så behöver verkligen sova, men dock så är ju Johan hemma på förmiddagen på måndag, så får väl kanske gå upp ganska tidigt ändå så jag kan umgås lite med honom, å sen kan jag sova hela eftermiddan istället när jag ändå är ensam hemma.
Ne, ska slänga mig i säng nu...tänderna ska väl borstas först, en natti natti.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0