konstigt

Det har blive så lustigt...detta med komentarer på min blogg...förrut fick man ju skriva 4 bokstäver och siffror, nu inget sånt alls...å finns ingen inställning för sånt heller, inte som jag kan hitta iaf...någon som vet?

Dax för mig att gå om ca 2 timmar...å jag som är trött å gärna skulle vilja lägga mig å sova resten av eftermiddagen...nåja, brukar allt piggna till när man väl kommer till jobbet sen, tur är väl det=) Tiden går så fort när man är där sen oxå, skönt det=) tiden ska gå fort när man jobbar, bara tiden när man är ledig kunde gå lite långsamare...men så kommer det aldrig bli...
Ska börja tänka på mat oxå, har färdig köttfärs upptagen ur frysen, så ngt med den blir det, kanske pasta till, snabbt, enkelt å gott, ja, så får det bli, då kan jag vänta en halvtimme till innan jag måste sätta igång. Bäst att äta så sent som möjligt eftersom man sen ska klara sig hela kvällen, kanske stoppa i sig ngt litet dock..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Det är tänkt att då alla är flyttade sk aingen som är inloggad nehöva skriva dom siffrorna som numer är ord man ska skriva...ibland....det funkar lite som det vill...

2008-05-06 @ 11:51:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0