lördag då

Är hur trött som helst...lite feber, 37.9...inte jätte högt, men ändå lite gran eftersom det ju är morgontemp, så tabletter är ett måste för att jag ska orka jobba. Inte sovit ngt vidare heller..somnade runt halv 12, gick å la oss tidigare, men jag bara låg å vände å vred på mig å hade ont överallt. sen vakna jag igen halv 2...å då var det hemskt, halsen var torrare än sandpapper, så det var bara upp å dricka en massa vatten, kunde dock inte somna om sen...å klockan den stod stilla, trodde ärligt att det hade blive nått fel, varje minut som gick kändes som en timme...så där låg jag till halv 4...jätte kul...sen fick jag iaf sova till halv 7...Så iaf jäkligt skönt med kort dag..vet i fasen hur jag skulle orkat om jag hade haft min långa dag idag, det hade vare ett rent h-vete....
Nu ska jag fixa nån macka att ha med mig, å så ska jag knappra värktabletter.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0