men faaan då

Skrev ju att jag började få ont i halsen...det har bara blive värre å värre...dessutom feber som började krypa sig på---tur jag hade med mig värktabletter...men men, har ju kort dag imorrn med, så ska allt klara mig med värktabletter då med, slutar ju 13, så då kan jag hem å bara ta det lugnt så har jag nog iaf ingen feber till söndag. För sjukskriva mig, det gör jag bara inte, det kostra ju så jäkla mkt, å förkylning är ju sånt man oftast kan hålla nere med tabletter...så, så länge det inte går upp till typ 40 grader, som det ju aldrig gör vid vanlig förkylning så ska jag nog kunna stå ut. Bara så jobbigt nu när det är så varmt å så oxå...tur man är ledig 2 dagar efter helg sen, risk att man är helt slutkörd efter...
Nu ska jag ta mig kväll, ska ju upp imorrn igen.
God natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0