Morrn morrn

Idag vakna jag ganska pigg...har oxå friskanmält mig tills imorrn, så nu är det gjort.
Ser ut att bli en fin dag idag, solen skiner för fullt, frågan är ju bara hur varmt/kallt det kommer bli...Jag hade inte blive förvånad ens om det hade legat snö på backen, för i natt har det bara varit 2 grader...så man får va glad att det iaf är 6 grader och sol nu. Vi får väl hoppas att värmen är tillbaka, vill så gärna att det ska vara fint väder till nästa helg,söndag-måndag iaf, å vad jag längtar...=) om en vecka har man kanske nyligen gått upp å ska gå å äta lite frukost. Det värsta är ju att turen snart är slut...hum...får inte tänka så...bara längta å längta....
Idag får jag se om syster har lust att gå på stan med mig...fast jag är så sent ute att fråga, så det är inte alls säkert, skicka ett sms 5 minuter efter att hon börja...får se om hon har möjlighet att svara sen när hon har lite frukostrast eller vad hon nu kallar det...kunde ju om jag hade vare smart frågat henne igår...men men, man kan inte vara smart jämt.
Nu står Johan å steker prinsar å vi ska snart äta lite frukost...stekt mat för min del...jo jag tror det går nu, kunde ju äta lite stekt falukorv igår utan att det är nån fara, å nu är det ju länge sen jag var dålig, i lördags förmiddag hade jag ju mitt helvete på toan, så måste ju börja få i mig energi igen...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0