nån timme då

Nu är det bara ca en timme kvar tills det är dax att traska iväg till bussen då.
Skulle inte förvåna mig om det börjar regna lagom tills jag ska gå...börjar bli ganska grått ute nu, så typiskt, får väl plocka med mig paraply så blir det kanske inget regn, för har jag det inte med mig blir det säkert skyfall.. Vore så typiskt.
Illamående efter maten nu..fattar inte varför jag mår illa hela tiden, bara bubblar upp från magen, vill inte kräkas, avskyr det, finns inge äckligare. Så jag hoppas att jag slipper det iaf.
Trött är jag oxå, fruktansvärt trött...går knappt å beskriva, å det lustiga är ju att jag sover ju hur bra som helst. Bättre kan man inte sova, de flesta nätterna får jag iaf "tillräkligt" med sömn, tycker jag att det borde vara iaf, men tydligen inte...hur många timmar behöver jag då? 23 timmar om dygnet? Sista tiden har jag inte känt mig pigg överhuvudtaget. Kanske skulle söka för det, jag får se...mkt man borde, men oxå mkt som jag aldrig gör..
Ska väl ta å sminka mig å lite så där nu, så ska jag sen försöka överleva eller iaf hålla mig vaken hela kvällen...brukar iåfs inte vara några problem, är väl just för att man är på jobbet å skärper till sig lite extra då lixom, trött är jag ju ändå, men sitta å somna skulle jag aldrig kunna göra.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0