nu ut igen

Nu har jag suttit inne en bra stund, fixat mat å så där, ätit oxå då så klart. Men är så varm att jag tror jag ska sätta mig ute igen...svalka av mig lite, är ju ändå inget på tv:n just nu...så kan halvslumra lite istället...låter inte helt fel det=)
Å när jag drar på mig filten igen så kan väl grannarna få fundera hur mkt de vill...för ja, vi har typ full insyn på balkongen, vi bor på 4:e våningen, husen har 8 våningar...vi har gaveln på ett hus precis mitt emot vår balkong, så från 8 lägenheter ha de full insyn på balkongen...men de kan fundera hur mkt de vill...jag kan ju inte rå för att jag är sjuk...jag måste väl kunna få ta frisk luft bara för att jag kanske råka frysa...
Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0