snart då

Har precis kollat ett avsnitt av al bundy...många som inte gillar den serier...jag har väl lite sjuk humor så jag kan sitta å asgarva åt det.=)
Men nu är det snart dax för mig att dra på lite färg i ansiket för att sen ge sig iväg.
Inget regn har det kommit än iaf, men det blir tristare å tristare ute, så som jag sa förrut, kommer säkert regn lagom tills jag ska gå...eller när jag kommit halva vägen eller så där...för det väntar ju aldrig med att komma tills man kommit fram till busskuren..nej nej...
Fått i mig lite mat har jag, skönt vore det att sova en timme, men det finns det verkligen inte tid till...

Jag skulle verkligen behöva sola, likblek är man...solarie...jo, solade ett tag så, men gillar det inte rikigt...brun utan sol produkter, nje, vill jag inte använda, blir ju inte så himla naturlig färg så, får helt enkelt hoppas på fint väder i helgen så man kanske kan sola lite, ska ju bli rikigt sommarväder säger de ju, så det är bara hoppas=)
Ne, ska börja så smått å göra mig iårdning nu.
Ha en bra eftermiddag å kväll alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0