snöar det??

Tittade ut å tyckte att fasen, det snöar ju....det kom en massa vitt...hur jag nu ens kunde tänka tanken att det kunde snöa, det är ju 13 grade ute, då kan det inte komma snö...så klart var det såna där vita små blomblad...men det såg verkligen ut som det kom snö...kändes jätte hemskt...får abslout inte komma nån så här års...det skulle jag bara inte klara av...tycker ju att det är allt för kallt ute egentligen...så här års ska det ju vara varmt, vi fick ju några dagar i början på maj som det var varmt, men sen har det ju inte vara mkt att hurra för...man får va glad att man va ledig den helgen när det var så underbart väder...å sen är det bara hoppas på att helgen som kommer blir lika fin...
Det komme rbli stan vikket fall för mig...för om syster inte kan så kommer mamma å gå in till stan samtidigt som pappa ska börja jobba igen, så  då åker jag in å möter upp henne, fast då blir det lite senare...
Nu går det jäkligt fort på tangenterna, så blir det stavfel så får jag skylla på det..vill hinna skriva färdigt innan syrran ev ringer ju... Hon glr nog det när som helst...om hon förstår sig på mobilen...hennes hade tydligen gått sönder igår, typiskt på en så bra molbil som hon vare så nöjd med...men vilket fall så han hon nu den som jag lånade i nästan ett halv år....så blir ju lite nytt för henne...då är det svårt...haha...ne, ringa ska hon nog klara av...världens mest simpl mobil det där...svartvit skärm till å med...men den funka bra iaf....
Avslutar nu.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0