vare igång lite

Jag tyckte nu på eftermiddan att jag borde orka göra lite, så tog tag i vår kryddhylla å kryddskåp å torka ur å slängde å gjorde iårdning, Johan tog tag i toalettskåpet, skönt när det blir frächt, dock är jag dötrött nu efter..men måste ju komma igång, så är det ju bara. Dock så blir det väl att ta det lite lugnt nu igen då...ev komma ut en liten stund sen, kunde vara skönt med lite frisk luft...
Bara hoppas nu att Johan slipper bli smittad, jag har spritat ordentligt när jag vare på toan, dessutom gått å spritat händerna typ hela tiden för att vara så ren som möjligt. Allt för att försöka undvika smitta..men sen vet man ju aldrig ändå, men hoppas går ju. För kul att ligga i magsjuka, det är det ju verkligen inte.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0