billigare än sagt

Då var bilen klar, framvagnen är inställd som den ska vara...de hade gett prisuppgift på 700, de tog sen 500, så man klagar inte, alltid bra när det blir billigare än man tänkt sig ju=)

Vet inte rikigt vad vi ska hitta på nu..jag har lite lust att åka å kolla julklappar, men vet inte rikigt om Johan är så sugen...hade ju vare bra att åka direkt å sluppe åka hem emellan, men jag klarade inte riktigt det...jaja...vi får se, vet inte ens om jag själv rikigt orkar...
Det lutar nog ganska mkt åt att slänga sig i soffan å kolla en beck film...Eller sova, jag är så trött så jag vet inte vad, jag höll på att somna sittades när vi väntade på att bilen skulle bli klar, ville bara lägga ner huvet, att det kan vara så svårt att hålla sig vaken ibland...Men har man knappt sovit så har man ju inte...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0