dagen

Jaha, då har den dagen gått...vad har man gjort..Gick upp, bloggade, åt frukost, gick en liten promenad i blåsten, hem, väntade på Johan, vi åt lite lunch sen iväg till ikano, köpte klart julklappar till Johans föräldrar och även hans ena bror, skönt när lite är färdigt=) sen bar dte iväg hemåt för att laga mat, fläskfilégryta blev det, mums=) Sen har vi glott lite på tv, spelat skippo och nu väntar vi på att ensam mamma söker ska börja, bara 10 min kvar, efter det skulle jag tro att det blir sängen, Johan ska upp tidigt imorrn me. Fast imorrn jobbar han bara 4 timmar, så han kommer väl hem sådär strax efter att jag vaknat å kanske hunne skriva ett inlägg här i bloggen.

Ute har det blive kallt, det har regnat hela eftermiddan å nu så är det minusgrader...så härligt halt det blir ute då..usch...kaos imorrn bitti, Johan får ta det lugnt, gillar inte när andra är ute å kör, är det jag själv som kör känner jag att jag vet ju var jag har bilen å jag vet ju att jag tar det lugnt, det vet jag ju att Johan gör oxå, han sitter ju å kör stora fordon hela dagarna, han vet vad han gör med en liten bil, men jag kan ändå inte lita på andra..så är det bara...

Ha en bra kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0