God morgon

Det är torsdag...Jag är så himla trött...blä...kunde sovit lite till, börjar ju först 12, men kan ju vara trevligt att vara vaken ett tag innan man ska ge sig iväg, måste ju ta bussen oxå, å den tar sin tid..Det regnar dessutom...jag som brukar gå bort och ta så jag kan åka dirketbuss, men då blir det en liten promenad på ca 15 min...frågan är ju hur kul det är i regn...nåja, får väl se hur mkt det regnar när det är dax att gå, annars får jag ta en annan buss och sen göra ett byte, är ju ingen fara det heller...bara så skönt att sitta på samma buss hela vägen.
Innan jag åker, eller ett tag innan ska jag fixa mat oxå, så jag har ngt att ta med mig, kan inte äta innan jag åker iaf, det blir liiiite för tidigt, eftersom jag lär få åka strax innan 11.
Nu ska jag kolla lite bloggar å så, sen får jag se..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0