söndag

Dåligt med inlägg..jag vet..Men va hos farmor och hennes man igår, 70 års firande...Åka enda till Falköping för ett par timmar..ganska intensivt att åka, men men, va tvungna att åka direkt efter fikat oxå eftersom syster yster skulle jobba..men men, släppte av henne vid jobbet, anders hemma hos dom å åkte vidare å skulle handla hem lite små grejer, börja då känna mig helt matt, ont i kroppen och frös så jag vet inte vad, hem å tog en temp, feber var på väg...så ett par panodil fick det bli och sen somnade jag å vaknade till vid halv 12 på kvällen/natten tror jag, kände mig bättre då men oj så trött, så sen fick det bli sängen..Mår bättre idag, ont i helsen dock...å trött så jag vet inte vad, så en gansla lugn dag väntar... Ska dock palla tvättstugan ikväll å dessutom ev ut till expert med mamma, men vi får se, det är inte säkert...
Spaghetti och köttfärssås står på menyn idag, så även maten blir enkel, men gott ändå.
Johan min lilla prins går runt och städar...tur att nån har energi iaf.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0