värktabletter och nyfikna tanter

Glömde så klart att köpa hem värktabletter när vi va å handla...typiskt...helt tomt, å bara känner att orka gå ut och gå ner till vårt lilla centrum här, det regnar nämligen, va inte så värst skönt att gå från bussen och hem ens ju..tänkte att det ligger nog npgra tabletter i väskan...har lite smått tandvärk fortfarande, eller känns mest med varmt och kallt, illar mest lixom, men en tablett igår avhjälpte det, så då ville jag ha idag me...men jag hade inga i väskan...så där smärre panik, ska jag behöva ge mig ut igen i regnet lixom...kom då på alla mina gamla väskor i klädkammarn....så lyckades få fram 1 naproxen, 2 panodil och 1 ibumetin..så behöver inte oroa mig...har så jag klarar mig LÄTT.

Å så nyfikna tanter då...Hela vägen från bussen och hem rann tårarna på mig, anleding skriver jag EJ, men iaf så kommer det fram en tant å frågar hur det är med mig, det är ingen fara sa jag...går kanske 200 meter när nästa tant stannar och frågar hur det är...men herre gu känner jag...tårar kan väl få rinna lite utan att folk måste lägga sig i...vore väl en sak om man satt på en bänk eller på backen å stortjöt...då kan de väl få lägga sig i...men det kan ju vara massor i livet som gör att tårar rinner...

Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0