lite nytta

Satte mig å gjort klart ett av arbetena nu...började läsa i boken,men kunde inte sitta still, kände att jag var tvungen att göra ngt som hade med skolan att göra, så det fick bli ett av arbeten, skrev även ut ett annat arbete som ska in innan praktiken, tänkte nu när jag ändå hade skrivarn igång att jag lika gärna kunde dra ut båda så kan jag lämna in imorrn...ett arbete kvar...lite knivigare...inte svårt i sig, men ska komma på några vettiga typ intervjufrågor å sen oxå komma underfund med vilka jag ska plåga med detta..hehe...Nån som är villig av er mina närmsta? =)
Det är lätt att skjuta på skolarbeten ,men det är ju så skönt när man har det klart oxå, förr, typ på gymnasiet, då drog man alltid på allt in i det sista, jag har skött mig ganska bra med det sen jag börja på Moa, får hoppas att det fortsätter så, är ju inte så kul att sitta sista dan å få panik...gör man det innan å man stöter på problem kan man ju alltid fråga läraren...
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0