vilken natt

Har inte vare nån bra natt...det tog lång tid innan jag börja känna mig bättre å fick luft ordentligt...nu är det tillbaka igen...fattar inte...fast kanske är så pass enkelt att jag håller på att få ont i halsen å att det börjar sätta sig nån infektion i halsen eller nått...får se sen när jag kommer ut å får lite frisk luft..Är iaf jätte trött å huvet bankar å fy..dessutom öser regnet ner...verkligen en sån där dag då man bara vill ligga kvar i sängen..men det går inte, måste till skolan.
Ska prova ngt nytt...eller ja...tar med mig frukostmacka till skolan å sätter mig å äter där innan vi börjar, jag kommer ändå alltid ca 25 minuter innan vi börjar...brukar alltid bli så hungrig framåt halv 12, å vi slutar 12, å innan man är hemma så är man jätte hungrig..men äter jag lite senare så klarar man sig ju kanske lite längre..Provar å ser...är ju ändå aldrig så värst hungrig så här på morronen när jag precis gått upp.
Dax att börja göra mig iårdning nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0