å så skönt=)

Satte mig å plugga då...upptäckte att jag ju faktiskt inte hade så fasligt mkt kvar efter att jag plugga igår oxå...så nu är arbetet som ska va inne nästa måndag redan utskrivet och klart...bara det andra arbetet kvar..men det tänker jag inte sätta mig med idag...tror jag inte iaf...mer då..räkningarna är skriva, ska strax gå å post dom, toan är ren och jag har plockat en del...när jag kommer hem igen efter att postat så ska jag diska upp det lilla som ligger, skönast så eftersom jag sen tänker baka..om orken finns kvar...börjar känna att orken försvinner...inte bra...Har oxå plockat lite...finns fortfarande lite plock..men känner att det gör inget om det står lite småsaker framme...det bjuder jag på idag...Johan lär nog märka skillnaden ändå...potatis ska jag skala och skiva ner oxå, så går det snabbare sen när det är dax att göra maten...potatismos å biffar idag med supergod sås=) Längtar efter maten..men än är det ett antal timmar kvar innan Johan är hemma...
Nu ska jag dra på mig jeansen å ge mig iväg med räkningarna..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0