betar av

Räknigarna är iväg.
Disken är gjord.
Potatisen skalad och tärnad.
En plåt kakor i ugnen.

Skönt när man känner att man får lite gjort...=)
Bara det där andra arbetet i skolan som jag känner är lite jobbigt att ha hängandes..men samtidigt så känner jag ju att jag vill hinna göra en massa annat oxå, å jag har ju gjort det viktigaste...som ändå inte är så viktigt än...å nästa vecka har vi hela onsdagen "ledigt" för att plugga, å då jobbar ändp Johan, så kan ju sitta då...eller nån av alla eftermiddagar som vi oxå har till arbetena...behöver ju inte göra allt på en gång...även fast det vore skönt att slippa ha det å tänka på...
Ne, ska nöja mig med allt annat jag gör istället...Ska kolla igenom recepten å se om jag ska baka ngt mer...behöver verkligen fylla upp frysen med lite kakor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0