God morgon

 I natt har jag sove hur bra som helst...dock är jag trött ändå, men lustigt...det är så grått det bara kan vara ute...Trist när det ser ut så här...bättre som det var igår..va ju iåförsig väldigt skiftande väder igår..men ändå ganska mkt sol som var framme, så mkt hellre det än detta..
Tänkte jag skulle visa hur det blev, men nya möbeln vi köpte igår..=)



Måste ju få plats med allt nånstans...Å gillar den där...syster och A har en lika dan fast de har satt ben på sin, hoppas inte det gör ngt att vi köpte lika dan..men den är ju så fin tycker jag...och dessutom så himla billig=)



Så här ser hela hörnan ut nu...
Innan hade vi träningscykel där..men vi använder den aldrig, hur kul är det att sitta i vardagsrummet och cykla å lukta svett..Vi har ju bara en tvåa oxå, cykeln tänkte vi först sälja, men bestämmt oss för att ställa den hos Johans föräldrar istället, så kan vi ha den sen när vi flyttar till större...Kan iaf lova att det ser bra mkt bättre ut med den där hyllan än med träningscykeln..
Idag blir det väl som vanligt ganska lugnt...eller egentligen har jag en del jag vill göra..färga håret, byta gardiner i köket, lägga på ny duk i köket, ommotera en hylla för å se om den blir bra i badrummet, så jag kanske kan ha alla mina ankor där istället för runt badkaret där de tyvärr möglar...äckligt...sovrummet är i stgort behov av att fixas..men det gör jag inte innan Johan kommer..för jag tänker inte riva i hans grejer å avgöra vad han ska ha kvar osv, klart att jag skulle kunna börja med min sida, mina kläder, men roligare att vara två=)
Nu ska jag kolla lite bloggar å sen ska jag ta mig frukost=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0