härliga sol=)

Jag drog upp Johan, vi kollade på svensson svensson å sen gav vi oss ut på en härlig promenad i solen, så skönt=) Solen värmer ganska bra fortfarande..=) Det är ju ganska fint ute nu oxå med alla höstfärgade löv..så även fast jag egentligen inte gillar hösten, den är ju ofta så grå och trist och så är den ju början på en lång och jobbig vinter, med trots det så är såna här dagar helt underbara=)
Vi hade ju turen förra året när vi gifte oss att det var så fint väder oxå=) Visserligen kallt då, men soligt och fint iaf=) Helt sjukt, det har snart gått ett år sedan vi gifte oss, var har tiden tage vägen? Fast det är bra härligt att få tänka tillbaka och minnas=)
Och så har jag kommit på att jag hållt på att blogga i över ett år, började nån månad innan vi gifte oss tror jag, dock så finns allt det inte kvar, för hela min blogg raderades så jag fick börja om, det kändes så trist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0