Ikano

Var iväg en stund till Ikano förrut...hitta så fina ljuslyckor som nu står på var sin sida av tv:n..=)
Ska snart iväg å hjälpa Johans bror, de ska köpa tvättmaskin och behöver hjälp upp med den, kan ju vara lite kul att komma upp dit och eftersom de nyligen flyttat dit och vi inte varit uppe än..kul å se lägenheten då=)
Sen är ju fasen kvällen här...tiden går så äckligt fort ju...Johan får lite ångest över att det är dax att jobba imorrn igen..mig däremot spelar det ju ingen roll att det är söndag...ska ju inte till skolan förrän på torsdag..då bara HLR..kan man ha det bättre...efter det inget förrän på tisdagen...dock så ska jag ju plugga en del hemma...ska ner till bibblan imorrn tänkte jag å låna en bok så jag kan göra MVG uppgiften, måste läsa en bok då..har en vecka på mig att läsa ut den och skriva en massa om den...eller visserligen sa vår lärare att vi kunde vänta med at lämna in VG och MVG uppgifterna om vi inte hann med, men jag som har så lite att göra kan ju lika gärna göra klart dom tills nästa tisdag...lika bra, för sen kommer ju nästa uppgift, bara rörigt att hålla på med flera samtidigt, som handlar om ungefär samma saker, då är det lätt att göra galet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0