jobbiga morgon

Hade verkligen ingen lust att gå upp idag...trött så jag visste knappt om jag levde eller inte...dessutom så fruktansvärt ont i magen så jag skulle kunna spy, illamående...så äta frukost går inte...som tur är köpte vi drickyoghurt igår, så sitter med ett glas av det å smuttar på...ngt måste jag ju få i mig...få väl sen på rasten se om jag kan gå över till bageriet å köpa mig ngt...scones kanske...köpte en sån igår, herre gu så gott...skulle kunna ätit 700 såna...hehe...ne vars, men rikigt bra, å då tänka på att de inte va varma, å inge smör å ost...perfekta ändå=) lanemos bageri kan baka dom, för ingeborgs lär man ju inte gå till..
Igår ställde Joha å jag oss att baka varsin kaksort..måste ju hinna upp till mina 7 storter ju...så blev hallorgrottor å sen nötkakor, Johan fixa nötkakorna, han blev inte nöjd..å de såg lite bleka ut, fastän de var färdiga lixom...jaja...de smaka kokos sa han...hum...jaja, ni som får smaka får väl se...de är säkert helt ok.
Idag är det skolan som gäller 8:30-12 igen, skönt med kort dag när man inte mår nå vidare, imorrn sen är jag "ledig", kommer dock bli en massa plugg då...bli färdig med arbetet tänkte jag, för på torsdag sen börjar grupparbete...jobbigt att ha flera saker hängandes över sig ju...
Se om jag sen kan följa med mamma till sjukhuset på torsdag, sa att jag först skulle det och upptäckte sen att det står grupparbete på schemat...men allt beror ju på vilken grupp man hamnar i, kan ju vara flera det inte rikigt passar att sitta hela eftermiddan för..å sen kan dte ju bli så att man sitter en stund bara, delar upp lite som var och en ska göra och sen gå hem...men vi får väl se...Mamma vet att jag kanske inte kan följa med...å jag vet att hon klarar sig utmärkt själv där upe oxå, bara jag som vet att jag själv inte skulle vilja behöva åka dit själv, å då känner jag att kan jag följa med så gör jag det. Men ändå måste skolan gå före, eftersom det inte är så att det är ngt som är allvarligt på sitt sätt...Annars går ju självklart alltid hälsan före allt annat.
Klockan tickar iväg, jag skulle jätte gärna gå å lägga mig under täcket igen, men det går ju inte...jag vet ju varför jag har så ont i magen och varför jag är illamående, jag är inte sjuk...
Skolan kanske blir extra rolig idag oxå, tror vi skulle börja med nytt ämne...kommer bli toppen dag...måste ju tänka possitivt iaf=) Får ju skriva med nya pennan oxå, blå bläck visserligen, men "skalet" är rosa..*fint*=)
Nu ska jag göra mig iårdning, nytt block å så där till väskan, lite smink, kanske...om jag orkar när jag står där framför spegeln...
Ha en bra dag kära ni.
Kram

Kommentarer
Postat av: Jocke

Förrut var det i november julskyltningen åkte upp. Men september är väl lite väl tidigt. Mina grannar satte upp sitt pynt redan i november och var skogstokiga på mig för att jag ville vänta tills det blev december

2008-09-30 @ 13:26:13
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0