måndag igen

God morgon.
Regning måndag,,,usch...gillar inte när det är så hä grått å trist,man piggnar ju verkligen aldrig till...=(
Idag jobbar johan delat, så jag ska fixa mat tills han kommer hem på rasten, sen måste jag försöka ta mig till biblioteket..jätte kul att gå om det regnar...men får väl se, tar dte nog i eftermiddag då de inte öppnar förräns vid 10 tror jag,kan lika gärna förlja med johan ner till bussen sen när han ska åka igen så kan jag hoppa in å låna den där boken, kan jag ligga å läsa hela eftermiddan sen när jag ändå inget har att göra...
Funderar på att byta gardiner i köket, så höstgardinerna kommer upp, får se om jag känner för det sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0