nu klar

Nu är jag klar med pluggandet...va inte så jätte stort...men lite tidskrävande är det ju ändå...Skulle dock inte förvåna mig framåt kvällen om jag vill göra om en massa...
Skönt iaf att vara klar med det och känna att jag är ledig hela eftermiddan och kvällen, Johan kommer dessutom hem om ca en halvtimme...så då har vi hela eftermiddan tillsammans...det är inte helt fel=)
Tänkte jag skulle steka lite plättar till lunch så får vi ta upp ngt från frysen tills ikväll...ngt med köttfärs är jag sugen på..se vad Johan säger...men dte går säkert bra för honom..han är glad så länge han slipper tänka på detta med mat...fast det är ju jag med..så jobbigt att planera mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0