torsdag redan

God morgon..Ja då var det otrsdag då...om lite mindre än en timme är det dax att gå till bussen för min del...hur trött som helst idag...fasen inte van vid att jobba ju...å sen när man inte var rikigt bra igår, fast det blev ju bättre...sådär idag, mkt bättre än igår förmiddag, den saken är då klar...känns att det här jobbiga känslan snart kommer vara borta, det lär bara den där jobbiga morron tiden som man ska ta sig igenom.
Idag är Johan hemma, men han ligger å sover just nu..förstår honom...dock ska han upp snart, han satte upp sig på tvättstugan klockan 7..lagom kul tid, men här som det är så svårt att få tid får man ta såna där jobbiga tider ibland..är väl ok att gå upp den tiden i sig..men Johan skulle nog egentligen behöva sova..
Skönt iaf sen att komma hem och slippa vara ensam..=)
Nu är det snart dax att börja fixa, äta frukost, dra nått drg med mascaran å så där..Men först ska jag kolla mina favvobloggar=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

hoppas du får en bra dag :)

2008-09-18 @ 06:36:14
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: vad bra :)

min dag har varit bra den :)

2008-09-18 @ 17:09:33
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0