Dagen

Jaha, redan kväll..
Först blev det ju då träning, sen gav vi oss in till stan, mamma å jag för att hälsa på farfar, men det blev ett väldans kort besök, han var inte alls rolig..
Några småärenden på stan för att sedan gå till bilen...då "pajar" min fot...fick en fruktansvärd värk, har problem med fötterna, men detta var ngt av det värsta någonsin, så det fick bli en lååångsam promenad tillbaka till bilen,  foten har varit jobbig hela tiden nu, gör ont å så..men Johan får ta å massera med tigerbalsam sen så får jag hoppas att det känns lite bättre.
Nåväl, åkte ut till ikano, mamma köpte sig några tröjor å sen blev det maxi. Mat måste man ju ha hem ibland..fast denna gången inte till oss utan till mamma å pappa.
Åkte hem till dom sen å fixade oss mat som vi sedan satt ute i solen och åt, satt å "solade" lite en stund oxå, men blev inte så länge eftersom jag är rädd att bränna mig nu i starka vårsolen.
Vid 18:20 eller nått kom Johan från jobbet och hämtade upp mig, och nu sitter jag här, vi ska väl fixa oss ngt att äta innan det blir robinson.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Tack för sällskapet. Idag blir det promenad med Susanne och sen hem och röja tvättstugan. Ha en bra dag. kram mamma

2009-04-19 @ 06:56:24
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0