dagen

Denna dagen har gått i ilfart..
Eftre frukost så satte vi oss och kollade på tv:n..jag somnade, vaknade efter ca 2-2½ timme, blev lite sur på Johan där att han inte väckte mig innan..men men..Åkte iväg till Mio och kollade lite möbler...finns ju så mkt fint=) Fast vi ska inget köpa, varken plats elelr ekonomi för..men alltid kul att titta iaf=)
Blev en liten sväng förbi öb oxå, men de har ju mest bara skräp...lite kryddor, lite konserver å så..
Sen hem och kolla lite mer på tv:n, mer fotmassage av Johan, skönt han ställer upp=) Har dock inte riktigt orkat ut på den promenad pga foten...men nu äntligen börjar den kännas någorlunda bra, så kanske bra att vila den lite.
Sen mat idag...den är snart klar..kyckling i citronsås och ris...det är såå gott=)
Har suttit och pluggat lite oxå, men det var inget stort, så nu innan maten är helt klar ska jag bara renskriva mina anteckningar lite så jag ser vad det står sen imorrn=)
Tv:n väntar snart igen=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0