Dagens projekt

Solen lyste med sin frånvaro...det var så fint först i förmiddags, men det bildades snart en del moln...trist...Då kom jag på den smarta idén att vi kunde städa klädkammaren...
Gissa om vi ångrade oss när vardagsrummet såg ut så här efter att vi slängt ut allt..



Rent hus..kanske dax att anmäla sig=) Är iaf inte så svårt att få ut lika mkt saker som vissa har..en halvtimme så kan det se ut så här...



Å alla skor...var kom dom ifrån?
Vissa par kände jag inte ens igen...men det betyder ju "nya" skor=)
Dock fick en hel del av dom där slängas pga av trasiga...Varför sparar man trasiga skor??



Dammsögs och gjordes lite fräschare=)



Sakerna inpackade, fortfarande mycket saker..men vi har golv...och saker står på sin plats...allt är inte bara inslängt längre..glömde ju tyvärr att ta bild på hur det såg ut innan...fast ni kan säkert fatta med alla sakerna vi hade där...



Bara för att visa, sakerna är borta...inte för att det är så där jätte städat i vardagsrummet...men det är inte proppfullt med saker nu längre..=)
Allt detta gjort på 2-2½ timme...lovar, det blev ett ordentligt träningspass...Å ännu mer blir det ju på gymmet ikväll sen...många kalorier som försvinner idag *lycka*

Ja det är vad vi sysslat med nu, hela dagen känns det som, men det är det ju inte...
Det är iaf väldigt skönt att det är gjort, kändes så hopplöst när vi hade rivit ut allt...då ville man bara lägga sig å gråta...Men nu, nu är det UNDERBART=)

Allt för mig just nu.
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

åh va fint de blev... ni har nog förresten lika vardagsrumsbord som vi :)

2009-04-13 @ 16:28:01
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Terese

Jag förstår vad du menar när du sa att din klädkammare var stökig när jag ser alla dessa grejer i vardagsrumet är det inte konstigt att det lätt blir oreda.

Men vad skor ni har kul att man hittar skor man inte känner igen dessutom.

Kram

2009-04-13 @ 21:44:38
Postat av: Sandra

Oj shit va grejer ni hade, kan ju bara tänka mig hur d såg ut i klädkamarn innan...;)Kram

2009-04-14 @ 17:41:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0