God morgon

Onsdag morgon!
Lilka trött idag kan jag lova..det är såå jobbigt att inte kunna sova ordentligt...är ju så trött...Nu på morgonen har jag drömt så jäkla mkt lustigt, så kanske lika bra att vakna egentligen...
haha...va på nån arbetsintervju..å så var de tvungna att ta avföringsprov och jag fick ett lavemang, de körde mig till toan i en lift å sen när jag väl satt där så stod det en kalr kvar på toan å typ glodde...Jätte mysko dröm må jag säga...Så på sätt å vis var det ändå rätt skönt att vakna å slippa det där iaf...
Skolan idag igen, 8:30-15..hemska tider när man är trött, men har ju som jag skrev igår praktiska övningar idag, så det kommer säkert att gå bra ändå=)
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nehe ja läste väl kanske lite för fort lr så läste jag ditt inlägg lite fort å såg fel där, minns ej faktiskt men idag e ju ju iaf fibnt väder å nu e du kanske ledig..?=) Kramar

2009-04-29 @ 10:29:00
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0