God morgon

Söndag...söndagar känns så tråkiga på ngt sätt..sista dagen man är ledig å så...
Det är iaf klarblå himel idag, sånt blir man glad av, dock är det inte så varmt än, varit rikigt kallt i natt med minusar..men man kan ju alltid hoppas på att det blir en rikigt varm och härlig dag.
Mina fötter har varit ett rent h-vete..börjar komma igång lite nu när jag vare uppe en stund, men går fortfarande som en gammal tant och har jätte ont..
Idag vet jag inte alls vad som händer, inga planer alls..vi får helt enkelt se.
Ska ta å kolla lite bloggar å sen får det bli frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hoppas foten blir bättre! Ja jag ska nu iväg sen hem och fixa tvättstugan käka mat och sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha en bra söndag. Kram mamma

2009-04-19 @ 09:04:52
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Lindis

låter ju som mina underbara fötter, de gör oxå ont så ja går som en tant :P

2009-04-19 @ 09:11:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0