God morgon

Känns lustigt att säga god morgon så här sent en dag när jag ska till skolan, men börjar först 11..så passade på att ta sovmorgon så klart=)
Ska bara in en timme idag för lite redovisning.
Sen blir det hem å se vad jag ska göra. tanken var att Johan och jag skulle få äta tillsammans innan han skulle jobba, men så blir det inte, för de ringde och frågade om han kan börja tidigare, så han får börja nu kvart i 11, bra med mer tid, ska man bara ställa om hjärnan att det blir så nu oxå...å börja tänka på vad jag ska laga för mat till mig själv när jag kommer hem...Men det löser sig=)
Lite bloggar ska jag väl ta å läsa nu å sen blir det lite frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du har helt rätt!! Nu sak jag hoppa i lite kläder och sen iväg ha en bra dag. Kram mamma

2009-04-20 @ 09:07:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0