God morgon

Torsdag redan, sista dagen i skolan innan lov=)
Vad lyxigt man har det=)
Fast idag blir en jobbig dag, förmiddagen ska handla om lagar...det kan bli rikigt seg, jag hoppas på att slippa huvudvärk bara, för på eftermiddagen är det dax för film...å sen slutar vi vid 15.
Ska förbereda mig med värktabletter redan nu på morgonen, vattenflaska ska med å stå brevid mig hela tiden, tar nog värktablett vid lunchen sen oxå, allt för att hoppas på att jag slipper...
Fast har fått så ont i nacken oxå, fruktansvärt ont, som igår kväll orkade jag knappt hålla huvet uppe..Ska smörja med lite oridus (?) sån där värkgel...Så hjälper det lite grann iaf, det gjorde det igår kväll iaf..
Ne, ska väl lite snabbt kolla igenom lite bloggar, sen måste jag göra mig iårdning.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej..Japp, nu e ja lediiig igen, så skönt =)

Å du e snart oxå lediiiig igen, hihi..;) Kramar

2009-04-02 @ 12:51:28
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0