I dag

Idag då..
Först blev det ju träning, sen skulle vi å hälsa på farfar...bara det att han hade rymt...de hade letat efter honom i flera timmar..när vi kom in till stan så står där en ambulans.
Då hade han varit inne på h&m och ramlat i rulltrappan...vad han nu skulle i en rulltrappa å göra...men men.. Inga skador, kanske lite blåslagen men inget allvarligt...
Nåja, var där ett tag, köpte sedan en bok. Livet kan inte vänta.



Den handlar om 3 kvinnor som har cancer, en av dom har tyvärr gått bort.

Sen följde jag iaf med mamma å pappa till tornbyområdet, tänkte köpa träningshanskar, men fick dom av mamma å pappa bara för att de tycker att det är så bra att jag kommit igång med träningen så bra och lite för att mamma oxå vill ha den där boken men hon får låna den av mig sen istället.
Men tack så jätte mkt mamma å pappa=)



Ska jag slippa få så ont och få en massa förhårdnader vid fingrarna.

Nu blir det iaf kväll..härligt=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0