Kläder

Gav oss ut till tornby idag..vare där mkt på sista delen har jag insett..
Nåväl, kläder till begravningen var tanken, inte det lättaste att hitta svarta kläder nu under våren...
Men hitta en kläning som jag tycker duger, en som jag även kan använda sen.



Det gör sig inte bra på denna bilden..men skit samma..
Är iaf en med smala axelband, tycker jag kanske inte rikigt passar sig, så köpte till nån slags koftaktigt vad man nu kallar det..Svart. grått och vitt står det om man läser om klädkod på bröllop, så kände att det nog inte gör ngt att det är lite brodyr.
Ska bara kolla om jag har några svarta strumbyxor oxå, får köpa det annars.



Nån slags skjort/blus grej blev det oxå...å ett par nya jeans då de jag har håller på att gå sönder.
Bleb lite pengar som försvann idag...men så kan det bli ibland när det är saker man behöver.

Imorrn är det dax för skolan igen..upp tidigt å åka buss...blä..men men, är bara 2 dagar denna veckan, så det går bra=)
Blir även träning imorrn, härligt=)

Ska snart hoppa ner i säng och sova=)
Sov gott.
Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej

var köpte du den snygga klänningen?

Kram

2009-04-27 @ 22:03:11
Postat av: Sara

Hejsan!



Kikar in och ville lämna ett fotspår, just nu pågår det en tävling inne hos mig om en designad header.



Kika gärna in och delta du med tävligen pågår till fredag kl.18.00



Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Mvh Sara

2009-04-28 @ 02:48:35
URL: http://sarissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0