Klar=)

Det tog inte så lång tid med det där arbetet...utskrivet och klart är det...så imorrn kan jag lämna inte det...så skönt=) Slipper man ens tänka på det.
 Se vad man ska hitta på resten av eftermiddagen och kvällen..ska väl diska upp disken som står, behöves egentligen städa oxå, men känner att jag inte orkar..det får vara...får väl ta det imorrn eller nått..om jag nu har mer ork imorrn...=) kanske iaf kan plocka lite..men ngt annat gör jag inte...gjort tillräckligt idag, tröttnade lite på städning efter klädkammaren igår oxå...Lustigt va?=)
Ser att blommorna behöver få sig lite vatten oxå...så disk, vattna blommor och ev plocka lite grann...sen får det nog bli tv resten av kvällen=)
Ska väl ta tag i det där så får vi se om jag sätter mig här ngt mer lite senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0