Klar=)

Då var allt klart, förrutom jag själv...Men ingen bråska lixom..=)
Sitta å ta det lugnt ett tag, blir så trött av dammsugningen...struntar i att torka golven..orkar inte det...de är inte så dana ändå.
Runt 11 eller nått får jag väl börja med maten, skönast att ha den klar tills de kommer, gillar inte att stå å fixa med maten när folk kommer hit, eller ja, är det de närmsta spelar det ju igen roll, men som nu, då vill jag att det är klart.
Bestämde mig för att när farmor å Allan åker vidare till syster och Anders så hänger jag med, så tar jag mig en promenad hem från dom sen, lär ju vara härligt ute vid 4 tiden oxå..=)
Ska ta å kolla runt lite nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Nu har jag bloggat

Ha en bra helg

Kram

2009-04-03 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0