Kväller

Det har blive en del telefonsamtal här under kvällen..å så tog jag tag i en av uppgifterna å gjorde den, fast orkar inte renskriva den ikväll...får ta det en annan dag...ska ju göra den andra uppgiften oxå...nångång...men inte idag...

Har ont på ett ställe på ena låret, tänker direkt, en propp..har kollat typ 7000 gånger, men det syns ju inget, så det är väl kanske nån muskelsträckning eller nått sånt..men så fort jag får ont nånstans, då blir jag rädd å tänker det värsta...aja..är som min fader=)

Borde fixa mig lite kvällsmat, men ingen aning om vad jag ska äta...det är ju så trist när man ska fixa åt sig själv hela tiden...Johan å jag träffas typ aldrig nu..trist, vakna själv, äta själv, se på tv:n själv, somna själv...aja...det går ju i perioder, helt plötsligt så syns vi nästan för mkt istället...

Önskar er en härlig kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0