Måndag

Det är måndag, det är påskvecka..jag är "ledig".
Ska iväg om nån timme å träna, så ska hinna få i mig lite frukost.
Igår kväll va skoj, då kom Linda förbi, en granne från andra trappuppgången, kul att träffa grannar så där, beställde lite grann från party lite, tyvärr tillåter ju ekonomin inte att köpa för mkt, kostar ju en del...
Efter träningen händer nog inte så mkt mer..Inget planerat iaf..skulle väl behöva beställa tid till optiker oxå..min syn är inte den bästa längre..stör mig, och jag får ju så mkt huvudvärk hela tiden.

Syster är idag i Ullared...gissa om man är avis=)
Men men...jag får åka dit nån annan gång=)
Hon skulle iaf kolla lite smågrejer till mig, om hon kommer ihåg det, när man kommer dit så är det ju ändå 1000 andra saker man ska titta på och all irretation på alla andra..

Nehe, om jag skulle få i min lite frukost och packa träningsväskan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0