Skriva fort

HIttade en sida där man ska skriva fort...hehe..jag är nog inte så snabb..inte när man samtidigt ska läsa orden som står..
Prova HÄR
Jag fick som bäst 33...hehe..inte sådär jätte bra kanske...men är säker på att det går snabbare när jag bara sitter å skriver det som jag tänker på...Men men, alltid kul med såna där tester så man får se hur bra man klarar sig=)

Snart är det dax för unga mödrar..=) Kvällen höjdpunkt...nästan iaf...=)
Blir lite tv tittande ikväll, men lär nog somna ganska tidigt ikväll, är jätte trött, trots att jag sov ett tag förrut...det brukar inte hjälpa..blir egentligen bara tröttare av att somna en stund mitt på dagen...
Kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej igen!!! ja nu har vi varit ute och gått en sväng du pratar nu med pappa. Idag har man nästa inte alls varit inne ute hela dagen men skönast vart det på eftermiddagen, men det ska bli jätte fint väder i helgen med. Kram mamma

2009-04-15 @ 18:29:07
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0