sol men blåsigt

Det är så där jätte fint väder idag, typ 18 grader tror jag..tyvärr blåser det en del..men men, är ju alltid härligt så länge solen är framme=)
Idag gick det sååå fort i skolan, var så skönt med en dag med i princip bara praktiska grejer..=) Å nu ledig tills på måndag, eller ledig å ledig..har en del att plugga om man säga så..men det lägger man ju upp som man själv vill=)

Igår hade det ringt ett nummer till min mobil å jag försökte ringa upp å det svarade ingen å sen när vi hade lektion igen så hade numret ringt ännu mer gånger, å när jag sen skulle ringa upp igen så var personen på tjänsteärende...så typsikt sånt där..Nåväl, fick tag på henne idag, det gällde sommarjobb, inom kommunen, det vore helt underbart att få jobba inom äldreomsorgen i kommunen, lite mer personal på det sättet..Ska dit på lite intervju på måndag..får hoppas det går bättre än det gjorde på det jag var på förra veckan.

Här ska snart fixas lite mat, blir karrékotletter potatis å sås typ.

Trött är jag så vet inte vad..hoppas på att kunna sova ordentligt i natt sen..somna djupt av ren utmattning, risken finns om man säger så...

Annars idag blir det inte så mkt, en promenad ska vi ut på sen iaf, för även fast det blsåer är det ju ändå ganska skönt ute, man vet aldrig sen när regnet kommer, bäst att passa på att njuta=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0