städat

Tog några drag med dammsugaren...var säker på att den gått sönder...f*n vad den lät mysko...men tänkte jag fortsatte ändå och ljudet försvann..myskor mysko...men skönt, slipper vi köpa ny...har ju vår ergorapido som vi fick i julklapp, den dammsuger vi ju ändå mest med, men en vanlig är nästan ett måste oxå..så skulle den gå sönder fanns inget annat än å köpa ny...så jag hoppas verkligen den håller...att det typ bara var nått som hade fastnat eller så som sen lossnade.
Tog och torkade av golvet i köket oxå, blir ju så dant så fort men en massa fläckar..fast mer än köket orkade jag inte ta..får bli en annan dag...det viktigaste är ju iaf gjort, man får prioritera lite de gånger orken inte finns.

Jag är trött så jag nästan känner mig svimfärdig, hoppas verkligen på sömn i natt, å imorrn bitti, då ska jag sova tills jag vaknar..hoppas inte innan 8...

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja med, gud va härligt dte e=)

2009-04-29 @ 21:38:04
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe, aa visst e d skönt =) Kramar

2009-04-30 @ 08:44:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0