8-16

Vaknade ganska tidigt idag, vet inte varför, jag är ju trött..nåväl, uppe är jag, hade ändå vaknat strax efter 7 pga borrande..
Ute i trapphuset står det att de kan störa mellan 8-16, ska man då sätta igång redan 7:10?? Plustjänst kan kanske inte klockan..kanske skulle ta å ge dom en lektion..haha..ne, men tycker att det är dåligt faktiskt, har man sagt en tid får man stå för det, absolut inte börja tidigare..
Idag då, ska sätta mig sen å plugga en del, lika bra att få det gjort ju.
Lägenheten är även i stort behov av att städas..
Har inte riktigt orkat nu när jag inte vare bra.
Känner mig iaf mkt bättre idag, halsen känns väl lite fortfarande,fast värst är nog att den kliar..lite hosta, å lite snuvig å nyser lite, men inte alls som det varit, ingen feber längre heller, å det är ju skönt=)
Johan är nog hemma runt halv 3 idag, så får lite mer tid tillsammans än vi fått de sista dagarna=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 11:59:10
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Terese

Passade på att blogga som en paus i allt pluggade man blir somdu säger helt fel i hjäran.

Ladda upp lite bilder på bloggen.

Hoppas det går bra för dig med pluggandet.

Kram

2009-08-28 @ 16:37:50
URL: http://tteessssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0