Badat

Åkte med syster och Anders ut till Sturefors och badade och solade ett par timmar. Det var sååå skönt=) Varmt i vattnet var det oxå, underbart=)
Har aldrig vare där innan, men ett helt ok bad bara nån mil härifrån, jätte bra att hitta sånt=) eller, mamma å pappa som hittade när de åkte kinda kanal..Men annars får man ju alltid åka så långt om man ska bada, slipper man ju nu=)

Har en jättetjurig karl jag ska hämta sen..Han har tydligen haft det jätte varmt på bussen, men det ska väl inte jag behöva lida över? Så skickar han just nu en massa sms, men jag skiter i att svara, varför svara när man ändå bara får tjuriga svar?
Han lugnar nog ner sig dock.

Det var iaf min eftermiddag, bad och sol=)
Kram

Uppdaterar:
Johan är inte tjurig längre..
Nu blir det revbensspjäl och baguett=)

Kommentarer
Postat av: Lindis

vi hade med tänkt åka till sturefors o bada... var badade ni? vid stora badplatsen eller vid båtkajen. de e mysigt där med... hade bra i värmen...

2009-08-07 @ 18:57:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0