Glass i STORA lass

Då var man hemma efter att vare i Norrköping och mamma å pappa köpte en massagestol som de får hem nästa tisdag..Tror jag flyttar hem igen då..=)
Gick på stan lite i Norrköping för att sedan åka till Söderköping för att äta glass..=)



Min glass, som jag faktiskt inte orkade äta upp..pappa fick ta det sista när det bara inte gick mer..Men gott var det=)



Mammas glass..Men en stor munk mitt bland all glass..



Å så pappas glass, som det ryker en massa om..=) Den ser visst mkt mindre ut, lite mindre var dem väl kanske oxå, men kunde ju inte ta lika mkt närbild, ville ju få med röken oxå=)

Nåja, gott var det, tack mamma å pappa för att jag fick följa med å så idag=)

Nu sitter man då här hemma, Johan är hemma han oxå. Jag är dötrött och Johan är dötrött, så det blir nog en ganska lugnt resten av dagen skulle jag tro.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vilka fina å goda glassar..Vill oxå ha :/

Kul me ny bloggdesign oxå, riktigt fin :) Kramar

2009-08-12 @ 15:07:26
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Vilka smaskiga (och annorlunda) glassar.. särskilt din mammas glass såg god ut tycker jag :D

2009-08-13 @ 15:37:06
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0